tirsdag 1. mars 2011

Mexico

Eg har vist vore litt lat i det siste, utsetter heile tida aa skrive paa bloggen, men her kjem det por fin!

Forrige helg maatte eg reisa til Mexico for aa fornya visumet mitt for aa kunna vaera i Guatemala lovleg i 3 maanadar til. Hadde eigentleg tenkt aa reisa til Belize, fordi sidan eg maatte reisa aleina tenkte eg det var tryggare. Men alle sa det var tryggast aa reisa til Mexico, saa daa blei det der!
Var ganske bekymra for aa reisa og hadde ikkje lyst i det heile, og det hjalp ikkje naar eg ikkje fekk kontakta hotell der nede. Saag fore meg at eg maatte gaa rundt og leita etter hotell heilt aleina paa kvelden. Men eg fekk heldigvis til aa kontakta eit hotell til slutt og reserverte rom der.

Torsdag halv 6 om morgonen kom shuttelen og henta meg og me tok avstad. Det var berre 2 gamle ektepar i tillegg til meg. Utfor Panajachel maatte me bytta minibus, og nok eit gammalt ektepar blei med oss. Daa me kom fram paa grensa til Mexico, var det pass skjekk og me maatte nok ein gong bytta buss, fordi det gaar ikkje ann aa passera grensa med bil. Og paa veg til den nye minibussen mista me det eine ekteparet, sjaaforen var ute og leita etter dei, imens me andre venta i bussen. Han kunne ikkje finna dei og me maatte berre reisa utan dei. (men eg saag hu eine dagen etter i San Cristobal, saa dei kom seg fram)

Etter 11 timar med koyring kom eg endeleg fram til San Cristobal De Las Casas, og etter litt leiting fann eg hotellet og skjekka inn. Sidan det allereie var ganske seint gjekk eg berre ut for aa finna meg litt mat, og la meg for kvelden.
Dagen etter brukte eg paa aa utforska byen og shoppa litt. Det er ein veldig fin by litt lik Antigua berre mykje storre og med orten tusen kyrkjer! Dei to neste dagane brukte eg og paa aa sjaa kyrkjer og shoppa, hadde tenkt aa reisa til ein park med maya pyramidar men det var 5 timar unna, derfor slo eg det fraa meg. Sondagen var eg ganske lei fordi det holja ned og eg blei sokkblaut saa eg gjekk tilbake til hotellet tidleg og saag tv for aa faa varmen i meg igjen.

Mandag morgon skulle shuttelen min koma til hotellet kl halv 7 paa morgonen. Og eg klarte jo sjolvsagt forsova meg! Ti paa halv vaakna eg og heiv meg i klaerna og var klar i resepsjonen paa tida. Eg venta og venta og etter ein time byrja eg aa bli ganske stressa, og provde aa ringa til reisebyraaet fleire gonger men det funka jo sjolvsagt ikkje. Men etter 2 timar kom endeleg shuttlen og eg kunne slappa av. Paa vegen tilbake var det same prosedyren med bytting av bussar, berre at det var fleire folk og ikkje like komfortabelt.. Og i 7 tida var eg endeleg tilbake i Antigua med 3 maanadar meir i passet mitt :D

Grenseovergangen til Mexico



Yndlingsbutikken min!

Det fantastiske rommet mitt, med mugg paa veggene og konstant blaut golv paa badet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar